lørdag 29. desember 2012

Trappekort.


Har fått vært med på mitt aller første scrapbooking treff. Har aldri gjort dette før, så det var en ny lærdom, som var gøy. Fikk et album til jul av Kari, så nå har jeg laget mine to første sider.
Har også lært og lage trappekort, og en liten gavepose. Skal pynte det med litt stæsj, så bli det vel fint. Skal nok lage fler trappekort, og fler sider i albummet mitt.
Fikk spørsmål om jeg hadde lyst til å være med neste gang, og det gjør jeg nok hvis jeg kan.




Ihele år har jeg vært med i en teppealong, fått to lapper å strikke, i forskjellige tekniker, hver måned. Har ikke fått satt de sammen ennå. Gått litt i tenkeboksen for hvordan jeg skal gjøre det.

Men den siste lappen viser 2012.

Så jeg vil med dette få takke for året 2012, og ønske 2013 velkommen.



               GODT NYTTÅR!

1 kommentar:

  1. Så fin bloggen din ble.
    Og her var det masse flott siden sist. Forstår at det er lenge siden jeg var innom.

    SvarSlett