søndag 9. desember 2012

Pynt


Har endelig fått kjøpt meg et par kvister med trollhassel. Syntes de er så flotte. Har pyntet dem med hjemmelagde dompapper i ull, et par selvlagde kremmer hus, og en strikket stjerne. Den lærte jeg av min gode hjelper Kari. Det blir nok litt mer på disse greinene etter hvert.

Ellers har det ikke vært så mye blogging nå. Det er så mye å gjøre føre jul, at det blir ikke så mye tid til å lage ting. Og det som er laget, skal være gaver, så det er vel ikke noe å sette inn her. Får ta det etter jul.

Har vært en liten tur innom stallgården i dag. Det er en ganske stor julemesse. Veldig koselig. Ligger like ved eidsvollsbyggningen, så rammen rundt det er det ikke noe å si på.
Mye fint å se. Mange dyktige mennesker.


Har også lyst til å vise fram et sjal som jeg strikket for en tid tilbake. Det heter leftie. Ble veldig dekorativt, og kunne tenke meg å strikke det i flere farger. Skal gjøre det når jeg får tid..........

1 kommentar:

  1. Se her, ja... :-) Dette fikser du fint, Gunn!
    Trollhasselgreina di er veldig dekorativ og fin! Takk for koselig visitt på Stallgården!
    Flott skjerf, dette blir nok kjempefint i flere fargekombinasjoner!
    Ønsker deg en fin dag!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett