søndag 4. november 2012

Strikkemaskin

Ja jeg har en strikkemaskin som bare står å støver ned. Det hender jeg kan bruke den til noe enkelt, men klarer ikke mer enn det.

Idag tidlig kom det over meg at nå skulle jeg bruke den. (får unna litt garn med den). Viste ikke helt hva jeg skulle strikke, men fant et mønster og farger, og satte i gang.

La opp ca 100 masker, og strikket i veg. Underveis ble denne vesten til. Strikket to like lange deler, og sydde de sammen bak på ryggen. Og det var det. Strikket 4 remser på ca 10 cm, og sydde dem isidene med en knapp på hver side. Bli litt luftig, men tenker den blir god over skuldre og rygg.
Laget to hemper foran og to knapper lik dem jeg brukte i siden. Ferdig!!!!
Syntes dette gikk greit unna, så det ble et skjerf i samme slengen. Laget en remse til, og sydde den sammen på langs. 4 dusker, så ferdig..




Ser jo at jeg kunne gjort det litt anderledes, men er fornøyd til den tiden det tok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar