onsdag 16. januar 2013

Nyttårsforsetter


Jeg har noen nyttårsforsetter jeg som mange andre. Jeg ønsker nemmelig å lære mer/ fler håndarbeidsteknikker!

Jeg har meldt meg på et vevekurs, og har vært der to ganger. Første gangen satt jeg å tredde tråer i hemper som hang ned fra hovlene. Ikke så gøy, men det må nødvendigvis til for å kunne veve.
Nå andre gangen begynte jeg å veve. Det skal bli en løper. Vever den på langs. ar ikke kommet mer enn til litt forbi kanten. Tar jo litt tid da! Men så moro! Skjønner litt til og med.
Vi er da en flott gjeng som koser oss med veving hver tirsdag. Det går på rundgang med å ha med noe til kaffen, så hittil har vi spist kveldsmat sammen. Ordentlig koselig. I forbindelse med jeg skulle veve, måtte jeg strikke meg noen tøfler. Kunne ikke ha på sko. Skjønner det nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar